lokakuu 10, 2016

Polttarit

Kamppailuklubilla on järjestetty jo vuosien ajan polttariohjelmaa niin nais- kuin mies seurueille. Palaute on aina ollu 5/5! Kun ryhmällä pääsee tekemään jotain ehkä normaalista poikkeavaa, on sillä hyvä vaikutus loppuillan energiaan.

Kamppailuklubilla on ammattitaitoiset ohjaajat, jotka osaavat vetää polttariseurueelle treenin kuin treenin pilke silmäkulmassa ja hikitakuulla! Kaikki treenit sisältävät toiminnallisen alkulämmitelyn, josta jokainen voi saada oppia esim. omaan urheiluunsa. Lajiosioon voidaan sisällytttää ryhmähenkeä nostavia kisailuja ja ohjattu loppujäähdyttely jättää hyvän fiiliksen kehoon ja mieleen.

Suositus on että mahdollisimman moni seurueesta osallistuu harjoitukseen, mutta myös pelkästään päivänsankarin laittaminen koetukseen onnistuu!

Tervetuloa hitsaamaan jengi yhteen kanssamme, mille lajille tehdään varaus?

Hinta:
90€/h (sis. alv.)

Ota rohkeasti yhteyttä:
info@oulunkamppailuklubi.fi
Puh. 0442387137 (ma-to 16-21 pe 16-20)

Thainyrkkeily - Muaythai

Täällä voi purkaa paineet lyömällä ja potkimalla. Polttarisankaria ei saa kiusata, vaan harjoitteet tehdään välineisiin, pistehanskoihin, säkkeihin, potkutyynyihin. Käydään läpi vähän tekniikkaa ja annetaan paukkua! Mahdolliset niska ja hartiajumit saavat kyllä kyytiä näissä treeneissä.

Brasilialainen jujutsu - BJJ

Mattokamppailun kuningaslaji! Tunti aloitetaan kehonpainolla tehtävillä alkulämmittely liikkeillä, jotka parantavat liikkuvuutta, koordinaatiota, kehonhallintaa ja lihaskuntoa. Lajiosiossa tehdään pariharjoitteita ja opetellaan luvan kanssa lukottamaan kaveria.

Vapaaottelu - MMA

Käydään läpi eri kamppailulajien tekniikoita pari-, välineharjoitteilla. Polttarisankaria ei pääse vetämään pataan, mutta hikitakuu treeniin luvataan.

Käytännön itsepuolustus

Harjoituksessa käydään läpi yleisimpiä päällekarkaustilanteita ja niiden puolustautumisia ja tilanteesta irtaantumisia. Harjoitus sisältää alkulämmittelyn ja käytännön tekniikka harjoittelua.

Liikkuvuus- taitoharjoitus

Tunnilla käydään läpi lähes kaikkiin urheilulajeihin soveltuvia liikkuvuusharjoitteita ja tehdään taitoa kehittäviä harjoitteita, kuormittamalla hermostoa koordinaatio-, tasapaino- ja kehonhallinta harjoitteiden avulla. Täältä uusia ideoita omaan harjoitteluun!